Le blog

La mig i solstolen en stund och bara läste en go bok. Skönt även fast idag varit en sån dag då jag har sjukt svårt att komma ned i varv. 
Är så van att röra på mig och va i stallet. Alltid ha något att göra och fullspäckade dagar, sen när man inte har det blir det typ, tomt? 

(null)

På kvällen nu käkade jag och mamma middag. Sallad och glass. Go blandning. 
Sen har vi kollat på hästauktion live från Elmia på datan. Spännande. Många fina hästar med. Lite kul att se att dem man trodde skulle gå för högst priser gjorde det. Tyder på att man iallafall har lite koll. 
Så galet sugen på att rida och utvecklas nu nu nu... Men, det får vänta några dagar. Sålänge är ett trångt hotellgym och en temperatur närmare trettio grader min bästa vän. 

(null)


Imorgon är planerna lite öppna. Kanske blir det äntligen stranden, nån hoppas ju på det. 
Idag har det varit varmt men lite molnigt. 
Ska förhoppningsvis bli sol imorgon iallafall så håller tummarna för det.

Ha en bra kväll och natt alla goa vänner. 
Adiós amigos*❤️



(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0