Stress och press

Hej hjärtan, hoppas ni mår bra och tack för att ni läser här på mi blogg.
 
Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Eller iallafall inte blogga på ett längre tag. 

Känns fett sorligt att skriva det egentligen... Men grejen är att jag känner att det blir en press. 

Jag älskar att skriva och älskar att blogga men känner att jag inte kan leverera på den nivån jag vill bloggen ska vara. Hinner inte skriva DEM inläggen eller stå i en timme för att få den perfekta bilden. Sånt lämnar jag till andra...
 
Jag kommer aldrig göra någonting halvdant heller och nu känner jag så med bloggen. 
Det ska vara kul med och nu lägger jag bara mer stress på mig själv om jag vill prestera överallt. 
Min sport tar tid, skolan, gymmet... u name it. Tyvärr blir bloggen drabbad nu. 
 
Sorry peeps... Eran N
 
 
Sara
2017-11-10 @ 08:47:53

Låter klokt tycker jag att du känner efter om det tar eller ger energi. Ska inte känna press, då är det ju jättebra att du tar en paus! Du kan alltid ta upp bloggen igen i framtiden :) Men tack för nu, det har varit ett nöje att läsa dina fina inlägg och foton. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0