Sick N

Som jag trodde blev jag lite sämre under natten. Inte kul alls. Sov nio timmar och ändå blev det sämre? 
Segt... Knaprar alvedon nu och hoppas det hjälper. 
Woody fick ta det lite lugnare idag på grund av det. Jobbade bara lydnad i en halvtimme. Chillpill. 
Nu har jag kommit hem precis. Packade ned allt som gick i transporten och fixade hö. 
Mamma mockade åt mig idag, snällt snällt. 

Resten av dagen dårå: 
 
* Städa lite på rummet
 
* Göra en spanskaläxa
 
* Åka till mormor som ska bjuda på fika. 
 
* Hem
 
* Till mina småkusiner som har kalas klockan 17. 
 
Efter det är nog dagen rätt finito. Ska lägga mig tidigt ikväll för att förhoppningsvis sova hela natten. 
Imorgon blir det tävling. Åker från stallet senast 07:30. Får vara där 06:30 så inte jättetidigt, skönt. 
Kommer dock bli en lång dag... har nästan 3 timmar emellan mina starter. Tur Woody står nöjt och snällt på transporten. 
 
Vad gör ni idag och i helgen? Something funny? 
 
Vacker!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0