Godmorgon folket

Japp då var man uppe igen. Söndag idag och slutet på veckan. Vad är sovmorgon ens?;-)

Mamma och Isabelle är i stallet nu och ger hästarna frukost. Så snällt. Isabelle ska med en person från vårt stall på DM i hoppning om nån knapp timme.
Jag valde att inte följa med för att kunna plugga, städa och fixa med lite andra grejer. Sen kommer ju Johanna också och ska massera idag vid 12 och jag är alltid jättenoga med att vara med då. Vill höra, se och känna för att själv sen kunna bedömma lite själv. Johanna är fantastisk! 

Kvällen igår var hur mysig som helst. Vi kollade på film och bara hade en go stund. 
Gick och la mig tidigt efter det. Hade sjukt svårt att somna men men. Idag kommer det rulla ut BRA inlägg till er hela dagen. Ett inställt och sen kommer andra från både telefonen och datan. Har ett sjukt flow nu, gillar det. Imorgon skola igen. Jag har redan börjat räkna ned till höstlovet. Haha, I know... Jag och mamma spånar på om vi ska åka på resa då. Var 2,5 år sedan jag var på resa sist och innan det var det flera år också. Åker typ aldrig just för mitt sjuka kontrollbehov angående hästarna. Men jag funderar på det nu på höstlovet. Isabelle skulle vara hemma då och kunna uppdatera mig. Saknar palmerna mest. Älskar palmer. 
Aa, ni hör ju. Lite kluven... Berättar snart hur det blir!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0