Wake up with a view

Godmorgon alla solstrålar. 
Hoppas ni mår bra och har en skön söndag.
Idag skippade jag gymmet nu innan frukost. 
Varit där tre dagar i rad så kroppen kändes lite trött. 
Får se efter frukosten. Jag är lite sån att mitt huvud skulle kunna träna huuur mycket som helst. Älskar att träna... Men det säger ju sig självt att man måste ibland stanna upp och så, nu räcker det. Hitta andra sätt att kunna fokusera ändå liksom.

Nog om det nu. 
Men jag vill verkligen uppmana er till att träna för att ni tycker det är roligt och inget annat. 
Testa olika grejer och se vad ni fastnar för, MEN träning får aldrig aldrig vara kopplat med ångest. Då är man way out och cyklar. 

Idag ska vi till stranden! 
Är bara någon kilometer ned så det går smidigt.
Jättefint väder idag. Inte ett moln på himelen. Underbart! 
Men först, frukost. Mums!!
Vi hörs under dagen alla fina. 
Idag är jag lycklig och galet tacksam för livet. 
Man vet aldrig hur länge det varar så jag ska iallafall uppskatta varje sekund jag får.

L I V E T!

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0