Värme

I vanlig ordning är jag nu tillbaka på hotellet. 
Legat på stranden hela dagen och sovit i solen. 
Lyssnat på vågorna och känt sanden mellan tårna. 
Badat i havet och bara andats go känsla av att vara ledig, höstlov och allt det.
Så underbart så det finns inte ens ord. Njuter vrkligen varje sekund av att få och kunna vara här. 
Låter klyshigt, i know men är så galet sant. 
 
Nu ska jag ta en dusch. Allt saltvatten ska bort och sen smärja in hela kroppen. bara så, bort och sen, REN. 
Härligt. 
 
Efter det ska håret få självtorka i solnedgången på balkongen. 
Lycka. 
Hörde att det var minusgrader hemma inatt och imorse. 
Här är det 25 grader på dagen och 19 på natten. Lite skillnad.
 
Flumm inlägg men jag hoppas det lyser igenom att jag har det sjukt bra och mår BRA. 
 
Bloggar kanske senare eller så hörs vi imorgon. Love till er som kikar in här och love till alla som gör mitt liv så jkla bra! 
 
 
 
Sara
2017-10-31 @ 08:54:22

Underbart Natalie! Klokt av dej att njuta av resan till fullo. Det ska man. Jag skrapade bilrutan här i morse ja ;p Brr! Välkomna hem imorrn, längtar efter er! Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0