Tacomys och fredagkväll

Just ätit den klassiska fredagsmiddagen, tacos. 

På riktigt så man aldrig tröttnar på det, såååå gott. 

Har hunnit duscha, sätta på mig min rosa gulli gull dress och nu ska jag dyka ned i soffan. 

Idol på tv:en och godispåsen i knät. 

Riktigt chill fredag, men nu idag gör det verkligen inget. 

Veckan har känts lång och ganska seg, då uppskattar man att kunna landa lite i soffan. 

Även om jag ofta tycker om att hänga med kompisar på helgen och kvällarna och försöka vara med på ALLT så är det mys när man kan sätta sig ned och bara, ho- andas. 

Kan ju avslöja för er att planerna inför halloween är i full rullning. 

Då blir det nog något kul med friendos, lutar mot det! 

Woody red jag ut i höstblåsten förut. Blev en kortare runda på 30 min. Han var spänd men ändå snäll. Vet inte riktigt varför, inte varit sån på lääänge nu. Jaja, kan ju vara vad som helst. 

Pussade på honom och gav han lite godis. 

Viskade i hans öra " vi ses imorgon min stjärna" och släckte i stallet. 

Min sport asså, shieeet vad mycket det ger mig. Love! 

Imorgon ska jag iväg och kolla på hockey, innan det ska jag rida med... Aa ni hör ju, snurra med mig;-) 

Tar allt imorgon. 

Nu, fredagkväll och umgås på riktigt. ALL social media + bloggen stängs ned. 

Imorgon älsklingar, fortsätter vi jobba mot våra drömmar utan några armbågar at all. 

Snarare omtänksamhet och höja andra till skyarna. 

Be there! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0