Sprungit 5 km

Varit ute i nästan en timme på pw och löpning. 
Sprang 5 km och gick pw resten. 
Sjukt skönt för kroppen, och välbehövligt. Alltid så när man ska ut och träna att det är lite motigt i början.
Man kommer inte riktigt igång och har samtidigt tusen andra saker att göra. 
Men, att gå ut och träna var det bästa beslutet jag tagit idag iallafall. 
Lätt att det var. Sån galen endorfinkick av att träna. 
Asså jag älskar det. Lycka på riktigt. 
Sen vill jag punktera att man ska träna för att man MÅR BRA av det, inte känner ångest. 
Jag varit i båda och det är inte roligt att ha det som ett tvång. 
Då tror jag snarare att det handlar om att hitta någonting som man tycker är roligt att göra. 
En sport eller intresse där man rör på sig för att man älskar det och ingenting annat. 
Sen fine, köper att olika träningsformer ger en olika feelings. 
Men tror ni fattar vad jag menar. Idag mådde jag galet bra av att träna iallafall och har mer energi än innan. 
Precis som det ska vara! 
 
Nu ska jag äta mat med en del av familjen. 
(igen)
Känns som det enda jag gör, right;-)
Sen avslutar jag kvällen med lite plugg och en bra serie. 
Börjat kolla på uppföljningen av syrror... Shit va bra den är. 
Om ni inte sett den är det ett real ärligt tips. 
Finns på tv4 play! 
 
Hoppas er söndag har varit bra. 
Min har vänts från dåiig, till grym. 
Vad har just DU gjort idag? 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0