Soffan @ night

Godkväll kära läsare. 
Jag har i princip bara kommit innnaför dörren och öppnat datan. 
Ni ska uppdateras och jag skriva av mig lite. 
Bra kombo! 
 
Hoppträningen idag ble inställd. 
Jättetråkigt. 
Fick ett samtal av Mathilda, min tränare runt 4. 
Hon sa bara att det inte blev någon träning idag och anledningen runt det. 
Förhoppningvis löser det sig tills nästa gång. 
Woody fick ta ett lugnare pass i ridhuset istället. 
Bara vanligt trimm liksom... 
Skummade i munnen efteråt, då vet man att hästarna har jobbat rätt. 
Jag har verkligen utvecklats sjukt mycket senaste tiden tack vare grymma tränare och ett prove them wrong mindset. 
Blivit mjukare i hela min ridning och lugnare i stallet. Tar mer än gärna 5 min extra för att umgås med min häst och verkligen inte stressa.
För mig är det sjukt viktigt. 
 
NU, ska jag käka. Sen säger jag godnatt till er! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0