nu rockar vi denna veckan!

Nu har jag lite tid att blogga igen. 
Sitter i skolan på rast och väntar på att ha matte. 
 
Räknade ut i bilen imorse att det är över 20 graders temperaturskillnad mellan Sverige och Spanien nu. 
Hur skönt??
Woody ska ridas inne idag och ute imorgon. Sen vilar han resten av veckan som Isabelle fortfarande har skola. 
I nästa vecka är det lov och då rids han av henne. 
Känns tryggt och bra att veta att han kommer ha det bra. Säkert inte ens märka att jag är borta;-) Snuffe<3
 
Vi åker onsdag- onsdag och sen har jag hoppträning på torsdagen. Well hello life. 
Känna att man lever och fånga dagen i samma. 
Kommer ha sån galen abstinens, sinnes. 
Blir några dagar med lov och troligtvis träffa lite vänner den helgen. 
Veckan efter blir det tävling igen, första inomhus för min och Woodys del, någonsin. 
Konstig känsla, men kul! 
Funderar på att starta en eller två klasser... Hmm. Tidaholm iallafall! 
 
Älskar att kunna snacka med er HÄR. Så mys. 
Hoppas ni är lika taggade som jag på ny vecka. Sätta upp mål och jobba för sina drömmar. 
As always! 
Kika in under dagen, love ya! 
 
Så fulsöt<3
 
 
Anonym
2017-10-23 @ 15:29:39

Sötsöt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0