New bed

Just exakt nu när jag skriver dem här orden sitter jag i min nya säng. Så sjukt underbar och stor. Asså sååå skön. Som en dröm! Nu slipper ni mitt tjat😉 


Kvällen spenderades med några vänner till familjen, go mat och plugg. Fixat lite i rummet med och duschat. Älskar känslan av att lägga sig i en nybäddad säng. Yummi*

Ska bara ligga här nu en stund, inte göra så mycket mer än att chilla, Snapa och lyssna på go musik. Riktigt fine söndagkväll. Precis vad jag behövde efter jag känt mig stressad ett tag. Känns redan bättre, men viktigt att inte känna att alla 3884758 sakerna måste göras på samma gång. 

I veckan är det hoppträning och hästarnas tänder ska kollas. Börja packa lite inför Kanarieöarna ska göras med. 
Sen lite annat... Om ni är snälla kan jag berätta för er😉 

Vi hörs imorgon<3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0