Lycka

 
 
Just nu är jag i en period där jag funderar mycket, men i det stor hela är otroligt lycklig. 
Jag har mina hästar i stallet, hus, föräldrar som bor tillsammans och en kropp som är frisk.  
Sen har jag er som kikar in här varje dag med, lycklig*

Jag tror väldigt mycket handlar om vilka aktiva val man gör. 
Och om inställning. 
Jag hade kunnat gräva ned mig i sanden, men det gör jag INTE. 
 
Istället krigar jag framåt för mina drömmar och ser hur jag kan lösa problemet. 
 
Ååh, ni fattar inte hur glad jag är över att få leva mitt liv. 
Få sitta på min häst varje dag och pussa hans mule. 
Så många som inte har den möjligheten. 
 
JAG ÄR SÅ GALET TACKSAM ÖVER MITT LIV! 
 
Jag hoppas och tror att det lyser igenom här, för ikväll vill jag bara säga, 
 
PUSS på livet! 

Sen vill jag samla alla mina friendos på ett och samma ställe och tala om för dem hur mycket dem betyder. 
Ikväll skickar jag fem Sms till fem viktiga personer för att visa, hey- me love u. 

DET ÄR NU DET BÖRJAR! 
 
 
 
sara
2017-10-20 @ 10:37:36

Härligt Natta! Ikväll blir det fredagsmys <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0