Lite bad snabb uppdate

Hej gurls and boys. 
Precis kommit hem från stallet. Woody reds ut tillsammans med en annan häst från stallet. 
Hade en riktig mardrömsuteritt idag. Asså really. Regn, blåst, mörkt, sluttrafik, spända hästar. 
Big no no. Men, kan inte skylla på hästarna. Dem var hur snälla som helst med tanke på förutsättningarna. 
Mer arg på mig själv som är så envis med att rida ut trots skitväder. 
Jaja, end of story. Duktiga hästar iallafall! 
 
Nu ska jag ta en dusch, lägga ned all packning i väskan och förbereda verkligen allt. 
Imorgon åker vi hemifrån och rullar mot flygplatsen runt 05:30 Alltså tidiiigt, men ändå helt okej. 
Ska försöka blogga på planet och sen har jag förhoppningsvis bra internet på plats. 
Galet taggadddd, as u know by now;-)
 
Måste skynda mig med allt som ska fixas nu. 
Men imorgon, dagen D!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0