Hungry mood

Godmorgon peeps och alla underbara människor som läser här, på min blogg en tisdag som denna. 
Idag går jag osminkad i skolan. 
Är så lycklig att inget smink i världen slår mitt leende idag. Har tagit tag i en sak som länge snurrat i mitt huvud, taggad!
Utöver det är jag fett glad för dem här sakerna:
 
* Min häst känns jättefin och kommer ha det huuur bra som helst. 
 
* Resa imorgon
 
*Sista skoldagen idag innan 1,5 veckas ledighet. 
 
* Tävling vecka 45!!!!!! 
 
* Att blogga känns roligare än någonsin. (psss Vänta bara på bilderna från Gran canaria)
 
Ni fattar, när alla bitar faller på plats blir man real happy. 
Jag drivs att vara påväg någonstans. Ligger alltid ett steg före i tanken och backar om det inte känns bra. 
Just nu är jag sjukt hungrig på framtiden och believe me, jag ska bli bäst även mot alla odds! 
 
Nu gör vi tisdag och går in i ett riktigt bra mood. Sätter ribban för dagen och fightas för att bli bäst. 
 
Ha en bra dag! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0