<3

Sitter i min goa stora säng nu.
Planerar och bara tänker. 
Älskar att göra sånt, kan sitta och tänka i timmar på ALLT. 
 
Sara är kvar här hemma hos oss fortfarande. 
Har satt ihop lite olika möbler vi köpt och då har hon hjälpt till. 
Var på hockeyn förut också. 
Rasmus lag vann 2/3 matcher. 
Sjukt duktiga hlea laget, brilijerade verkligen! 
Blir så taggad av all passion för idrott eller andra saker också för den delen.
Att man brinner för något och ger upp andra saker runt omkring för det. 
Får mig att vilja jobba ännu hårdare för att lyckas med mina drömmar. 
Tänkte på det när jag var i stallet idag, shit vad jag älskar det här. 
Hade jag fått välja hade jag velat rida hela dagarna och spendera, lätt.
Inställning är allt iallafall.
Det är vad som skiljer vinnarna mot förlorarna! 
Just sayin.
 
Har hunnit packa också. 
Eller börja lägga fram och testat olika outfits. 
Nu ska jag titta på tv:en och boxningsmatchen som går ikväll. 
Också en sjuuukt inspirerande sport enligt mig. 
Really. 
Sleep tight peeps, PUSS
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0