En kväll i november

Andra dagen i november gjord. Helt sjukt vad fort det går, snart jul, nyår och nya mål att sätta. 
Men lugn, fortfarande höstlov... Får chilla ett tag till haha. 
 
Tar dagen i ordning: 
 
Började med städa hela rummet + packa upp väskan. 
Skönt att ha det klart och inte hängande över sig. Fortsatte med en löprunda till stallet och fixade allt där. 
Pussade älsklings Woody på mulen tusen gånger om och viskade i hans öra att jag saknat honom. 
Sprang hem igen med hunden och Isabelle som cyklade. Käka lunch och bytte om. 
 
Efter det hoppade jag Woody på eftermiddagen. Så fin var han verkligen. 
Skickade filmer och bilder till min tränare som var i chock typ. "Vilken utveckling ni gjort senaste tiden"!! Fick jag i ett sms. Så roligt att höra. Blir taggad på mer och hungrig på framtiden... Mål man satt känns inte så långt bort helt plötsligt... Berättar för er SNART och slänger upp lite bilder + filmer om en stund. 
 
Var på yoga sen. Så skönt... Släppte på massa spänningar i min egen kropp och var relaxed delux. 
 
Imorgon är en ganska chill dag men ändå inte. Berättar mer vad helgen har att erbjuda då. 
Planer osv...
 
Nu ska jag sätta igång en film och anmäla till två tävlingar framöver. 
Kul!
 
 
Medhjälpare!
 
 
Väst från Spooks, stickad tröja från Falsterbo. Classic!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0