Cozy friday

Hey hörni! 
Jag har i vanlig ordning landat i soffan.
Kom hem från stallet för en stund sedan och tog en varm lång dusch. Välbehävligt för shit vad kallt det var idag. 
Helt sinnes.
Woody var fin iallafall! Liiite trött idag men hoppade bra som den krigaren han är. Nöjd över honom och nu är det showtime på söndag. 
 
Tror dock jag håller på att bli sjuk och jag kan verkligen inte bli sjuk NU. 
Tävling, skola, träning- allt. Fick till och med skippa gymmet nu på eftermiddagen. Trött, hängig och ont i huvudet. Inte kul alls. Hoppas på att sömn är bästa medicinen och att jag är back on track imorgon. 
 
En lugn kväll blir det iallafall... Skönt. Precis som jag vill ha det just nu i mitt liv!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0