Att älska sin vardag

Snart, snart sitter jag på planet igen. Byter sandstränder mot frost på backen och 24 grader blir 4. 
En veckas semester i Spanien är gjord. Varit välbehövligt och skönt att komma bort för att just kunna sakna hemma, rutiner och allt som är vardag. 
Känns lyx att säga att jag längtar hem. 
Saknar alla människor som finns runt om mig hemma. Idag finns det ju telefoner så man kan ha kontakt ändå, men grejen ligger i att älska sin vardag, och att om man inte gör det- ta reda på varför och lösa problemet. Kan vara vad som helst, man kanske inte trivs på sitt jobb/skola eller så har man inget att göra.
Whatever tror jag det är viktigt att se positivt på saker och ting. Någonstans för allting något gott med sig och det är verkligen så.

Sen tror jag mycket på att det handlar om att vara glad över små saker. Visa sin uppskattning till folk runtomkring och kunna säga "hey, me loves u". 
Typ aldrig göra vardag till vardag? Fast ändå? 
Hmm... Jag trivs bäst när jag har en stabil grund men att ändå ingen dag är den andra lik. Det ger en Feeling av att man inte hamnar i  en gråzon och det gillar jag. Skulle aldrig klara det, usch tänk shit vad tråkigt🙂

Nu ligger jag i solstolen. Sista timmen börjar ticka och sen går bussen mot flygplatsen. 
Hemma sent ikväll..
Uppdate rullar under dagen som vanligt. 
Bjuder på en sleten bild innan gymmet, Morningface🙂
Ni är bäst och ni äger er själva. 
Glöm inte det!  Puss

(null)

(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0