3 saker som går i mitt huvud

1. Var går gränsen till att förlåta? Kan man förlåta allt? Folk som snackat bakom ryggen på en eller inte velat ha med en att göra och sen kommer med en ryggdunk. Vill bli ens bästa kompis och bara har helt ändrat sig. Ska man köpa det då? Eller är inte något lite knas? 
Personligen tror jag det bara handlar om avundsjuka. Eller att dem känner sig osäkra på sig själva, eller om man själv haft en bakslag.

Denna: 
(null)

Är fett sann!

2. I ridningen, hur mycket beror på support och hur mycket beror på hårt jobb och vilja? 
En som fått fyra hästar för en halv miljon av pappa vs en som aldrig köpt en häst över 100 000 och har bara ekonomiskt möjlighet för en.
Om man är ärlig,
Hur långt kan man gå på det? 
  (null)



3. När han säger att han gillar dig... Menar han som kompis då? 
Jag är fett skrämd för kärlek nu. Så trött på det ordet egentligen för att alldeles för många inte vet vilken respekt det ligger i det. 
"Jag älskar dig" är den finaste meningen man kan få från någon liksom och många använder dem orden som om dem har noll värde? 
Går inte ihop i mitt huvud... Den som fångar mitt hjärta kommer LÄTT vara någon som vet vad det betyder. Nuff Said.
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0