Ny vecka

Sittt i skolan nu och ska ha första lektionen. Idagr det matteprov... Usch. Hatar matte när jag inte fattar direkt. Hoppas det går brw iallafall.


Sovit så bra inatt i min nya fina ljusa säng. När klockan ringde imorse kände jag mest för att slänga ut den genom fönstret och sussa vidare. Haha, hade helst fått sova liiite till. Ändå gick jag och la mig tidigt igår. Hur går det ihop?

Idag rids Woody ut och det gör verkligen inget. Har en sjuk träningsvärk i magen efter jag tränade hemma igår. Gilla! Men rider nog bättre utan.
Slutar 15 i eftermiddag och tar bussen hem efter det. Ändå taggad på ny vecka och måndag. Det som gick knas förra veckan kan man rätta till och förbättra. 

Matteprov, måndag och stall. Godmorgon!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0