Halloween? @ Spanien

Godmorgon alla kids och vuxna som läser här. 
Hos mig är klockan 08:25 och för er en timme senare, Right.
Unnade mig en sovmorgon idag då jag och mamma kollade på film tills sent igår.
Vi såg fyren mellan haven eller lights between  oceans som den heter på engelska. 
Den var bra, speciell men bra.
Alicia vikander har en av huvudrollerna. 
För det första är hon så galet vacker, och för det andra spelar hon så grymt bra, hands up*

Anyways, nu 

Ska jag gå ned till gymmet som finns här på hotellet och vakna till lite. 
Så sjukt skönt att träna ur lite energi och rensa tankar. Feelingen efteråt och bara så, nu kan man sätta sig i solstolen och kroppen är nöjd. 
Omgivningen här med och utsikten från gymmet här vs. Hemma då man ser en stenvägg typ. Skillnad delux.

Sen ska vi nog försöka lägga oss nere vid stranden och sola idag. 
Vi tänkte så iallafall. 
Hemma ska Isabelle rida Woody och Jojje. Det vill säga ta hand om båda hästarna på heltid.
Woody har ju stått i tre dagar nu. Oj oj håll i hatten. Piggeliiin!!
Uppdaterar er sen med resultatet från det;-)

Till en helt annan sak. Jag trodde det var halloween helgen nästa helg? 
Men ser på sociala medier att många firade igår och ska fira idag. 
Hmm? 
Fattade noll när jag såg det haha. 
Hursomhelst- var rädda om er. Finns tyvärr inte bara schyssta människor. Sen vill jag också poängtera att ta det lugnt. Det är inte coolt att bli mest packad på festen eller göra dumma grejer. I slutändan vinner du ingenting på det. 
Be safe peeps<3

Puss och kram & trevlig helg! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0