Goodmorning world

Hej på er. Precis vaknat och ska gå upp om en liten stund.

Idag ska jag chilla vid poolen och gymma på hotellets fräscha gym. Mys. 

Kan inte ligga still hela tiden, No way går inte.


Sen ska jag käka lite hotellfrukost. Sjukt gott, typ som det bästa på hela resan. Eller? För många iallafall. 


Tänkte på det igår innan jag somnade. Shit vad många det är som inte har ett intresse och trivs med det. Dem kommer hem efter skolan och gör Vadå? Typ nada i mina ögon. Själv hade jag aaaldrig klarat det. Never. Fine att man ibland kan vara trött och ha en bad day, det kanske känna jobbigt att ta sig till stallet. Men väl där mår jag så galet galet bra. 

Jag hoppas jag aldrig ger upp ridningen, för det är på riktigt där som alla mina drömmar, mål och visioner en gång startade.

Ridsporten,


Jag älskar dig.


Idag tar jag med mig kameran och fotar lite grymma bilder som ni ska få upp på bloggen. Utöver det bloggar jag som vanligt med jämna mellanrum.

Termometern visar 26 grader klockan 06:30 och ska bli 29. Så skönt. 


Idag blir en bra dag om vi väljer att se den så. Det lovar jag er! 


Puss


(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0