Duschen & ansiktsmask

Hoppas ni fatta att det låg lite ironi i inlägget jag la ut förut. 
Om inte annat, it was just for fun<3 
 
I stallet idag var det rått. Asså kallt på riktigt. 
Nu har jag kommit hem och duschat iallafalll. 
Sitter med ansiktsmask nu med, bara fräscha upp mig lite. 
Ska fortsätta packa om en stund och äta lunch. 
Sen gå ut på PW eller ta mig till gymmet, nått av det. 
Regnet fullkomligt öser ned hos mig idag. Hur är det hos er?
 
Hästarnas hagar blir lervälling och täckena genomblöta. 
Det hör hösten till också! 
 
Isabelle red Woody förut. Gick allt bra. 
Klart det är svårt att sitta upp på en annan häst och jobba.
Hursomhelst gjorde dem sitt bästa och det är det som räknas. 
 
Låg och tänkte länge igårkväll innan jag somna. Shit vad viktigt det är att omge sig med personer som lyfter en och får en att bli inspirerad. 
Ska börja radera människor i mitt liv som suger energi. Usch, bort med sånna. 
Galet sugen på utveckling och revansch i matchen mot mig själv. 
Natalie 2018 kommer vara GRYM. Watch me!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0