Clothes today

Såhär ser jag ut idag när jag chilla hemma. Casual och bekvämt. Slängt upp håret i en knut och låter allt smink ligga kvar i väskan. Så skönt att gå osminkad. 


Längtar tills nästa vecka när jag åker till Playa del Ingles och ska bli lite bruuun. Varit värsta värmen i Spanien. Typ 35 grader, även bränder. Inte exakt dit jag ska, men ändå. Sjukt varmt.
Längtar så mycket efter det nu. Känns skönt också att allt löst sig med stallet, Woody och insläpp. Då kan man vara lite lugnare och veta att han kommer ha det bra. Sen kommer jag sakna honom MASSOR, aldrig varit ifrån så länge... Men det är en annan femma.

Nu ska jag göra lite lunch och sen ta en promenad i blåsten. Sick väder här idag... Vi hörs senare!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0