Wahlgrens värld

Godmorgon hörni. Mamma väckte inte ens mig idag. Hon tyckte jag skulle vara hemma och det var nog bra. Hela min röst är paj, kan inte prata hah. 


Så idag blir det vila iallafall och så får vi se hur det blir med Woody ikväll. Han skulle verkligen behöva röra på sig idag, så om det blir jag eller någon annan- återstår att se. Ska förhoppningsvis hjälpa Isabelle att knoppa Jojje också. 
Taggad på helg men det känns typ inte som fredag. Skönt ska det bli iallafall! 
Sorry lite luddigt inlägg, vaknade precis och då är inte huvudet med alltid. Nu ska jag kolla på Wahlgrens värld. Älskar det programmet, så himla sköna. Skriver mer här efter det!




Matilda
2017-09-08 @ 12:34:49
URL: http://nouw.com/matildaanderssons

åh håller med om familjen Wahlgren, dom e så jävla goa!! Kan inte du göra ett inlägg typ om lite hästutrustning eller nått? :D typ va du gillar för stigbyglar eller vad står på inköpslistan lixm

Svar: Absolut😀
natalieroing.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0