Underbar kväll

Sitter ute på en bänk i stallet. Tittar på solnedgången och ser hästarna gå i hagen bara några meter bort. Dem betar och jag drar mig för att ställa in dem. Helt magiskt. 


Var på kalaset i flera timmar. Skrattade och hade det allmänt trevligt. Kul att träffa släkten lite. Sen åkte jah till gymmet, var självklart obemannat, låst och sen fick jag veta att dem bytt kod också. Kändes lame men men inget att göra, åkte med mamm till hemmakväll istället. Kontraster😉
Ikväll ska jag mamma och Isabelle ha tjejmys. Titta på film och bara ha en grym tid tillsammans. Lär kanske bli krig om filmvalet, men överlever vi det är vi oslagbara😉
Jag är så otroligt lugn i mig själv just nu. Kommit in i ett Mood där jag andas och mår bra. Fine att det finns dippar men om man ser på det i större perspektiv får jag gör det jag älskar och det är det viktigaste. Om jag en dag vaknar upp och inte känner den passionen till ridningen kommer jag lägga av direkt. 
Min drivkraft kommer alltid alltid alltid ligga i att jag älskar hästar och att jag älskar att rida. När man kommer till den punkten spelar det ingen roll vem som vunnit flest klasser eller hoppat högst. Då handlar det bara om vem som brinner för sporten och för sin häst.
Nu ska jag hämta in det viktigaste jag har mitt liv och så hörs vi om en liten stund.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0