Strukit oss från 130

Idag var det inte vår dag just på banan. Jättefin hela framhoppningen och dem första hindren var galet bra. Sen hände nåt. Lämnar det där i respekt att det inte är min häst och det känns konstigt att skriva om något jag inte själv upplevt. Men såklart sjukt tråkigt. 


Efter rundan strök vi oss får morgondagens 130. Känns onödigt och det blir en lång dag. Vi är inte hemma förens mitt i natten om vi hoppar och sen vardag på det. Nepp, skippar det. Packar ihop, rider en stund här och sen rullar vi hemåt igen. 
Saknar min fina häst hemma i stallet och saknar att få träna och utvecklas. Sett så många fina ekipage här och många fina rundor. Ska bli skönt med en riktig säng också, utöver det har jag det drömbra här.

Godnatt nu alla läsare. Ni är grymma och allt man vill kan man, så är det! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0