Skolan och gymmet

Hey på er. Gjort första lektionen, spanska. Har lite rast nu innan jag ska på nästa spanska lektion. Kommit in i ett sjukt mycket bättre flow med spanskan nu. Tyckte det var feeeett svårt ett tag men lägger man ned tid blir man bättre. Som med allt annat Right. 

Vad tycker ni om skolan hittills? Jag är Serr redan trött på den. Vill ha lov igen och alla sköna människor runt det ordet. Men, nu lämnar vi sommaren och säger vi ses nästa år. Välkomnar hösten med en varm kram och drar halsduken ett varv till. Inget skitsnack och öppenhet. Det hoppas jag på iallafall. 

Woody rids ut idag. Lite Lungt bara få sträcka på sig. Kanske är han fortfarande lite öm i kroppen och då passar det bra att skritta ut bland alla löv som börjar gulna. 
Mysigaste som finns. 
Ska till gymmet efter skolan med. Så skönt att träna lite nu, saknar träningsvärken i kroppen. 
Sov lite dåligt inatt. Drömde massa. Men nu har jag vaknat till och hoppas dagen rullar på. Såg ni på idol igår förresten? Fett synd att Oliver och Victor åkte ut. Båda var sköna killar liksom. Hoppas det går bra för dem i framtiden iallafall. Dagens hiss går straight till dem för att dem vågar följa sina drömmar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0