Pinchos

Precis hemkommen från en mysig kväll med Goa vänner. Känns nästan som lyx att gå ut och äta med "vanliga" människor som inte rider. Man varit i den hästbubblan och sen kommer man ut och pratar om andra stuff. Tonårsproblem och djupa samtal. 

Umgås på det sättet liksom.
Vet inte vad jag ska tycka om det, men att det är big kontraster är ingen hemlighet.

Nu ska jag lägga mig. Känns som jag håller på att bli sjuk again. Inte så konstigt då Frida varit det under helgen och jag sovit bredvid henne- men ändå. Hoppas på att sömn är bästa medicinen. 
En helt annan sak jag satt och tänkte på. Det är så sjukt nice när folk är framåt och sociala. Då blir det aldrig stelt och man kan föra ett samtal framåt. Verkligen en big hiss.

Låter bilderna tala för sig själva. En grym kväll och bra avslut på en ännu bättre helg.

Godnatt darlings




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0