Ny vecka

Som jag skrev imorse ska jag på hoppträning ikväll. Hur roligt som helst och ska blir välbehövligt att få träna lite. Sjukt inspirerad och motiverad efter en helg med tävling. Tänkte sätta på ett skarpare bett eftersom han inte gått på några dagar. 

Berättar mer om det sen ikväll om hur det gick och lite mer kring mina tankar. 
Imorgon hade jag tänkt att gymma, men känner att jag börjar bli sjuk och isåfall får det vänta. Annars ska Woody ridas ut och jag vila mig i form;-)
Onsdag är det dressyrträning för Pernilla igen. Var så galet nöjd sist gång och då är det en självklarhet att träna för henne igen. Torsdag och fredag är lite oplanerat än så länge. Var någonting speciellt i skolan då men annars inget. 
Helgen är det tävling med Isabelle och Jojje igen. Göteborg denna gången. Kul! Så roligt att dem fått lite framgång nu. Unnar dem allt sånt. Han hade ju kolik i våras och efter det tog den en stund att komma tillbaka, men nu är dem verkligen med i leken igen och fått placering på 2/3 tävlingar. Galet bra! 
 
Pratade med familjen Landgren i Ljungby om just det att man ser hur det går så bra för alla andra. Att dem har bättre flyt än sig själv osv... Fast det inte är så det funkar, så är det vad som visas upp. Lätt att glömma att det inte är så för nån. Alla har sina egna problem nån gång. Lätt att alla har. Även alla "pappa betalar" kidz;-)
 
Tror det lyser igenom här på bloggen nu att jag är galet fokuserad. Det enda som rullar i huvudet på mig nu är vart jag vill komma med min dröm och hur jag ska komma dit. Fokus! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0