Mitten på veckan

Godmorgon hörni. Haft en stressig morgon... Hitta inget att ha på mig och vi skulle åka hemifrån tidigare än vanligt. #girlproblem i know;-)


Idag slutar jag halv två. Ska hem då och chilla lite, byta om till ridkläder och städa mitt rum som är lite kaos. Slänger bara kläderna på soffan oå vardagarna när man har lite bråttom. Inte bra, men men så blir det ibland. 
Woody tränas för Pernilla klockan 18 ikväll. Ska bli så skönt att hon kommer idag. Har typ tusen funderingar...
För övrigt åker jag till Vartofta nästa helg för att tävla. Hoppar bara 80/85 men kul ändå. Känner massa som ska dit. Ska bli extra kul att träffa Sigrid. Så sjukt skön brud!

Hörni, dagens mission- våga ha plats. Säg vad du tycker och stå för dina åsikter MEN med en schysst attityd. 
Annars hoppas jag ni får en grym dag med skola eller jobb. Puss till er. I helgen ska jag sätta mig och skriva djupa inlägg som kommer rulla ut under nästa vecka. Då ska bloggen bli elite igen! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0