Kyligt i luften

Idag är det kallt ute. Sådär höstmorgon kallt . Sjukt mysigt. Älskar denna årstiden. Man vill typ ut och promenera eller pyssla extra länge i stallet. Gos! 

Idag ska jag göra till en grym dag. Egentligen inte något speciellt som händer men jag ska vara sjukt tacksam över att jag får åka till skolan, jag har en familj att krama  och jag har en fin häst i stallet. Så lätt att man glömmer allt man har och fokuserar på det dåliga. Nepp, inte idag iallafall och förhoppningsvis inte på lång tid heller. 
Min säng kommer om några dagar också! Så taggad. Gardinerna är redan uppsatta. Blev galet bra. Lite andra detaljer som garderobsknoppar och spegel är också fixat. Ska ta pics med kameran och även filma en liten video sen när allt är på plats. Sagt det länge nu, men snart så! 

Annars ska Woody ridas inne idag. Trimmas på samma sak som igår. Lägger fram lite bommar med. 
Är glad idag. Taggad på livet och på framtiden... 
Nu gör vi torsdag folket. Vi hörs och syns här under dagen och glöm inte att kämpa för dina drömmar. Hard work pays of!


sara
2017-09-28 @ 10:39:00

Så knopparna blev bra? Kul :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0