Tisdag & tankar

 Woody var så fin igår på träningen. Fine, väääääldigt pigg och framåt. Men jag väntade mig inget annat så det var lungt. Jobbade med en trekombination, en linje, en vanlig kombination och en oxer snett igenom. Värmde upp med tempoväxklingar i galopp på spåret. Längde på kortsidorna och kortade ihop på långsidorna. Han var duktig, helt klart. Skickade lite filmer till Elsa och bollade ideer framåt. Nu ska vi höja upp lite mer och jobba där ifrån. Kan lägga upp filmerna sen, om ni vill? Sålänge, hoppa på tåget så ser vi vart vi stannar!
 
Nu ska jag till skolan, stressad som vanligt. Men min häst så fin. Slår med svansen och har ett stort register i galoppen. Smälter för sånt, så snyggt. Ha en bra dag boys & girls!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0