Blandad dag

Hemma från stallet nu. Käkat lite tacos men inte bytt om än, typ som det brukar va🙂

Woody var fin idag iallafall. Pigg och väldigt på. Men fin när han väl var ansluten bak. 

Woody får ridas ut imorgon efter tävlingen om jag är frisk så jag kan åka med. Annars så hoppas jag det går bra för Isabelle. Dem är så duktiga nu. Gjort en enorm utveckling på kort tid. Knopparna kanske inte är finast (jag som gjort dem;-) men dem kommer lätt äga ut alla andra ändå. Håller tummarna för att det inte regnar så mycket. 

Nästa vecka ska jag klippa mig och Isabelle  ska på läger över helgen. Ska kanske dressyrträna på onsdag också. 

Lite ostabil dag... trött, sjuk och myxlet Feelings som en helt vanlig tonårstjej. Vi hörs imorgon... Då ska jag vara glad, punkt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0