U know my name, not my story

Godkväll amigos. 
Packat ned i princip allt i väskorna nu. Mot alla odds fick det plats, med nöd och näppe- men ändå;-) 
Gymmade i 1,5 h förut. Så skönt. Var förbannad och arg över  hur många ungdomar som idag mår dåligt. Kan vara pga mobbning eller något annat. Blir så förbannad och lider med alla som MÅR dåligt. 
Rensade a LOT tankar iallafall och det var nödvändigt. Dem bästa passen blir ändå när man är lite arg över någonting. Hungry Mood delux idag kan jag lova. 
Sugen på revansch och att prove alla som någonsin tvivlat på mig big time WRONG. 
Fokuserad*
Hard work pays of iallafall och jag ska behålla mitt mindset nu i ridningen. 
Se mina mål tydligt framför mig hela tiden och fråga mig: vart vill jag? 
Ni hör: Come at me!

Kidz och vuxna som läser här, låt aldrig någon trampa er på tårna. Parera sparkarna och ställ er upp starkare. 
Tro mig, vägen till målet ser olika ut för ALLA men att tro på sig själv och tro på sina drömmar är nyckeln dit. 
Helt övertygad.

Blivit riktigt brun idag. Gottigt. 
Nu ska jag och mamma sova efter att käkat sen middag på hotellet. Halloween inspirerat idag, mys. 
Juste, hoppas ni har en bra halloween. 
Så uppe i andra tankar, ingen koll;-)
Hoppas ni spenderat den med någon ni tycker om eller gjort något kul med kompisar.
Eller, lagt tiden på att slipa på era svagheter för att bli bättre och komma närmare ert mål.
Hade jag behövt välja hade jag valt det sistnämnda, alla dagar i veckan.

Sista natten, imorgon Sverige...
Godnatt världen!

(null)

(null)

Tog en drink på dagen med mamma. Lyssnade på musik och tittade på alla goa folk som gick förbi. Ett tips om ni åker till maspalomas någongång, besök Tipsy Hammock Bar. 
Supergoda drinkar och mat. Personalen top notch. Remember- Tipsy Hammock Bar, Maspalomas! 
( Alkoholfritt för mig ofc;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0