Resultat från dagen

Först och främst ber jag om ursäkt för att jag inte kikade in här under dagen eller mellan starterna. MIn telefon dog och täckningen var kass. MEN- vi dubbelnollade båda klasserna. Sjukt glad och det var bra rutinrundor. 
Fösta klassen då, 80 cm. Kom lite nära på ettan men annars en helt ok runda. Handlade egentligen mest om att rasta av honom. Shit vad han dampa, var så pigg. Tog värsta racet i ett och halvt varv efter vi kommit i mål. Antagligen behövde han göra slut med lite energi och det var nog bra. Ändrade om lite till andra klassen, satte på martingal och lite annat. Mycket bättre runda. Han var lugnare och egentligen allt var bättre. Gjorde några fina byten med. Pigg såklart men hade sprungit av sig mer än innan. Duktig häst oh godkänd tävlingsdag. 
 
Klubben var fin och funktionärerna hur gulliga som helst. Enda som var var att vi åkte lite fel först. Var lite svårt att hitta och fler än oss som också hade åkt till ett annat ställe. Men banan var superfin! 
 
Nu ska jag äta lite lunch, skriva med mina grymma tränare och sen ägna resten av dagen åt plugg och bloggen. Imorgon dressyrtävling med Isabelle och Jojje i Stora höga! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0