Hallå där i stugorna

Precis fått på mig den mysiga hoodien och satt mig i soffan. Tagit en lång dusch och rakat benen. Då känner man sig alltid lite fräschare. NU ska bloggen uppdateras innan jag ska sätta mig med en bra film. Lite egentid. Gilla! 
Hästarna, eller Woody är riden. Var ett blandat pass och lite dålig koncentration från oss båda. Till slut kunde vi ändå mötas på mitten och gjorde någonting bra av situationen. Hursomhelst älskar jag min häst över allt annat. 
Imorgon sitter jag på hästryggen igen kl 08:00. Forsätta kriga för mina drömmar! 
 
Annars har dagen varit bra. Fin höstdag verkligen. Solen har lyst hela dagen och bara det gör en typ lite lyrisk. Då gör det inget att det går mot mörkare tider, när man får sånna feelings iallafall. Blir helt lycklig i hela kroppen. 
En ganska intensiv veca i skolan är också avklarad, skönt. Blir lite samma sak nästa vecka. Fattar inte varför allt knökas in på 2 vecjor innan varje lov... Ska försöka ta en paus från det nu i helgen. Hinna göra andra saker också. 
 
Min säng skulle kommit idag... Hoppas den kommer i början av nästa vecka. Ni vet vad jag lovat er, pics och film. Still a promise! 
 
Sorry helt flummigt inlägg... Är trött och lite sliten. Känner mig sjukt stressad med. Önska jag var en lugn människa, men nepp istället går huvudet på högvarv 24/7;-) 
Sov gott hjärtan<3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0