Grå torsdag

Idag är det inget rosa fluff fluff över min vardag. Snarare att jag är trött och vädret är kaos. Inte roligt. 
Egentligen har hela veckan varit sånhär. Jag känner mig helt sönderstressad och förutom att Woody gått fint har allt gått emot mig. Då äter jag dåligt och egentligen blir allt ännu sämre. 
Ska ta en lugn helg nu. Bara andas och inte behöva hinna med allt allt allt på 2 sec. Landa lite mer...

Idag iallafall ska nog Woody ridas ut om inte vädret fortsätter som det är nu.
Totalt ösregnat ned heeela natten. Man sover bra då, men tanken på att gå ut känns ju sådär;-) 

Idag kör vi på den classic ”det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder” och bara face it rakt av. 

Jag ska vara positiv nu och glad. Vända en dålig morgon till en bra dag, mission started.
Ha en bra dag puss








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0