Godnatt folket

Tittat på filmerna från dagen om och om igen. Granskat och kommit fram till exakt vad det är vi behöver öva på. Så taggad och glad för att Woody krigar inne på banan. Mer kan jag inte begära. Nu ska vi tillsammans bli bättre och starkare som ett team. Kommer bli sjukt bra!


Isabelle har strukit sig i första klassen imorgon så vi åker från stallet 09:30 istället för 06:30. Var tre timmars väntetid emellan starterna och det kändes inte schysst mot Jojje. Smart beslut tror jag. Fattar att det är svårt för tävlingarna att få det bra för exakt alla, men ändå. Synd för både ryttare och hästar, man ska ju kunna prestera på det med liksom... Nog om det nu, men det är min åsikt. 
Nu myser jag med Robin och njuter av kvällen. Är glad för att jag har en säng att sova i och tak över huvudet. Såg en viktig reklam på teven nyss, att vissa inte har tillgång till vatten eller någonting som vi tar som en självklarhet. Blir ledsen av tanken och det är sjukt tragiskt. Vi är så upptagna i vardag och vårt eget att vi inte ens FATTAR hur lyx vi har det. Jag ska lätt börja bry mig mer och uppskatta allt. Finns så många som har det värre... 

Mamma har snott min dator och kollar efter resor så jag bloggar från telefonen. Vi ska nog åka på resa snart... Spännande! Berättar för er när det är bokat och klart isånnafall. Blir spontant isf;-)
Nepp, dagen är slut och jag ska krypa ned i sängen. Ladda för en ny dag och istället för att rida själv agera coach. Glöm inte kika in här imorgon igen, samma plats och samma ställe. Be there!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0