Godnatt alla läsare

Suttit och pluggat i en och en halv timme nu. Segt och bara fett slowjam. Gillar inte när jag inte har koll på grejer. Vill veta hur jag ligger till och vad nästa mål är, då är jag mest fine. 


Nu ska jag ta en varm dusch. Tänka igenom lite saker för mig själv och sen skriva ned. Jag tänker sjukt bra när jag får vara i mitt rum själv. Bara sitta med lite lugn music och tänka. Skriva ned det och komma fram till bra beslut. Tummen upp. Typ som att rensa bland allt som snurrar i planeten. Den sparar vi och den hamnar i papperskorgen😉 På riktigt, det är så.

Satt imorse innan Malou vaknade och redigerade vloggen i över 2,5 h. Den är färdigklippt och ihopsatt, men jag kommer inte lägga ut den. Känns inte som den håller kvalitén jag vill leverera och då är känslan att lägga ut den bara tråkig. Vloggar någon annan dag snart och ser hur det blir. Övar😉
Men kan inte ni kommentara här nere eller skriva till mig på något annat sätt vad ni vill se i mina Vloggar. Har lite idéer själv, men vill gärna veta mer av er. Tack!

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Ska gå banans och Wild & crazy på samma gång. Ska på skräckfilm. Den IT som går på bio nu. Helt galet. Aldrig sett en skräckfilm förut och börjar med den. Smart drag. Haha nädå, skämtosido. Jag är inte så rädd nu, alla säger olika om den med. Vissa tycker den är sjukt obehaglig och andra inte alls. Ha ni sett den? 
Ser den på kvällen med några kompisar så hinner ta stallet innan. Det är alltid en fördel och typ ett pussel hur man ska prioritera sånt. Unnar mig lite tid med friendos för imorgon iallafall.

Hoppas ni också haft en bra dag. Det har jag lätt haft. Oktober startar grymt, me like. 
Sov gott nu alla underbara bloggläsare. U lift me up!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0