Friday funday

Godmorgon på er sköningar. Hoppas nu mår bra och är taggade på fredag. Har lite roliga planer för ikväll eller ska ta en slappdag i soffan. Oavsett, gör det DU vill! 

Själv kommer hela min dag bestå av att packa och förbereda inför tävling imorgon. 
Woody ska trimmas igenom inne för att vara lite lugnare imorgon på tävlingen. 
Han får alltid sån sjukt energi asså, helt galet. Det är en häst som behöver röra MYCKET på sig. Inget att ändra på, det är så han fungerar och då får man rätta sig efter det. Ge och ta. Jag skulle till exempel aldrig kunna ställa av honom. En halv veckas vila och han klättrar på vägarna. Typ;-)

Allt det vardagliga i stallet ska fixas med och även börja packa in i transporten. Allt som går ska läggas in eftersom vi rullar från gården 06:00-06:30 imorgon. Tidigt, men jag gillar det. Får se om jag hinner knoppa ikväll också... 

På måndag har jag hemstudiedag. Hur underbart som helst efter två tidiga tävlingsmorgonar. Vi åker till dressyrtävlingen 06:50 på söndag med lixom. Kunna sitta osminkad i mjukiskläder hemma- rätt chill skoldag. Hoppträning på kvällen efter det. 

Fullspäckade dagar framöver, love it.
Men nu ska vi ta tag i dagen först. Skolan väntar på mig och jag är påväg. Fredag!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0