Det

Sitter redan i skolan. Sjukt tidigt men det berodde på att mamma skulle till Göteborg för en heldag med jobbet där. 

Hann ändå sminka mig snabbt och slänga på mig några kläder. Då ligger man ju någorlunda i fas. 

Idag ska Woody vila. Känns sådär efter raketen han var igår😉 men men viktigt att han får vila också. Imorgon rids han ut och torsdag är det hoppträning. Fredag trimmas han inne innan tävling på lördag. Sista utetäingen jag gör för denna säsongen, eller- egentligen har ju redan innesäsongen börjat. Men Vartofta ligger lite efter😉 Nädå, verkar som en bra klubb. Men ganska liten. Skriver lite mer om den när jag varit där. Kanske har heeelt fel, who knows. 

Ikväll blir det skräckfilm och jag skulle egentligen vilja hinna gymma innan bion ikväll. Var typ en vecka sen nu och det känns. Taggad och galet rastlös. Ska försöka hinna med det, men har insläppet idag också. Får se, men hoppas! 

Vad har ni för planer för dagen?

Bakbenen! Perfektion*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0