Men hej:)

Hann precis rida ut Woody innnan det blev mörkt. Världens gossigaste uteritt hade vi. 
 
Så gos! 
 
Nu sitter jag och kollar på lite musikvideos och bara allmänt dunkar go musik. Ska snart dejt kudden och sova länge. Förhoppningsvis vakna av mig själv. Imorgon ska jag göra skolan och Woody ska vila. 
Välförtjänt efter en intensiv träningsvecka! 
 
 
Crispy luft todayyy. 
 
Annars så mår jag bra just nu. Känner mig taggad på framtiden och drivs av tanken på att jag kan göra exakt vad jag vill. Jag kan komma egentligen hur långt som helst med vad jag vill. Allt handlar bara om inställning och hårt arbete. Cool känsla ändå, att jag, du och vi tillsammans kan skapa oc BLI vad vi vill. 
Framtiden är cool, just saying. 
 
Jag tror drömmar är BRA.
 
Kudden ropar mitt namn och John blund kommer snart. Sleepy head... Puss och kram alla goa läsare. Vi hörs imorgon, as always. Godnatt<3 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0