Anmälda

Anmält mig och Woody till räkanhoppet i strömstad vecka 29. 
Det är ett meeting vilket betyder att det håller på i flera dagar. 
 
Anmäldes även som reserv till varbergshoppet samma vecka. 
Malou är också anmäld till Varbergshoppet och hon skulle ju vara ute hos mig på Skaftö den veckan men vi får se hur det blir nu beroende på om tävlingarna krockar. 
Jag kommer få avanmäla mig på någon av tävlingarna men bättre att anmäla än att inte göra det. 
 
Nu har jag legat ute och solat en stund. 
Sjukt skönt och härligt väder. 
Ska åka tillbaka till stallet sen för att hjälpa syrran när hon ska hoppa och antagligen ställa in Woody lite. 
Han har ingen skugga i den hagen han går i nu så det blir som en bastu där mitt på dagen. 
När jag ändå har boxen kanske det är lika bra. 
 
Ska även börja packa ner vissa grejer inför kusten. 
Har skrivit en packlista. 
 
Var så duktig för några dagar sedan och städade mitt skåp i stallet. 
Nu ligger allt på sin plats. 
Alla lindor är rullade och lagda i färgordning.
Schabraken vikta, träns och sadel putsade. 
Älskar ordning och reda!
 
Nu ska jag kolla på en kompis som är på dressyr SM och tävlar sen tillbaka till stallet. 
Sommarlovsdagar när dem är som bäst<3
 
Jag och Chilli 2015<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0