Godmorgon torsdag

Har en lika chill dag i skolan idag som förra veckan. Det vill säga en lektion sen tre lektioner hemkunskap. Avslutar med löpning som idrott, run run.

Annars har jag varit uppe en stund, sminkat mig och fixat lite.
Regnat galet mycket inatt. Typ vaknat för att det låtit så. Lite mysigt ändå.

Woody ska nog hoppas lite idag. Bara ta något språng för att känna på ett bett.
Red på ett annat nytt bett igår som jag fick låna av min tränare. Mathilda sa vad det hette men jag kommer inte ihåg...
Han gick bra på det iallafall och verkade nöjd.
Funderar om jag ska rida på det på tävlingen eller på babypelham... Hmmm... 
#nörd eller vad säger ni?😉

Hoppas ni får en sjukt bra dag iallafall. 
Bjuder på en lite halvtrashig bild från häromdagen, påväg till stallet och sliten men men...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0